Dec 15, 2011

Stress,Geram,Bengang! dalam satu SITUASI



adakah anda sedang marah?...uhhmm..bengang?...errr...stresss?? macam lagu situasi?  
http://youtu.be/_H6Ygt9crIE

jeng..jeng... kadang kita marah atau merasa gagal disebabkan banyak sebab marah dengan adik,mak,bapak,girlfren,boyfren,takde duit,takde kerja,kerja melambak,hujan selalu...macam2 la perkara dalam dunia ni..selagi duduk dalam dunia...macam nak lari je...nak lari kemana..nak tak nak kena hadapi...mula2..puas la..hadapi dengan senyuman la..dengar nasihat sini sana..tapi balik-balik salah kat kita jugak...takpe2...jom tengok video ni..pinjam kat youtube...heeeeeeee... 
http://youtu.be/b0dLpQPVjh8
haaaa....kena ingat setiap masalah ada jalan penyelesaian..kalau korang merasa diri lemah tak berdaya..tapi yang penting minda kena positif..cekal..


ok-ok yang utama


- minda kena positif
- masalah ini akan berlalu
- walaupun kena hadapi sorang2..kan syok bila..masalah ni setel dengan cara kita sendiri.
macam filem puisuit of happiness kalau ada sesiapa da tengok ok la..kalau tak sila lihat..video ni http://youtu.be/WsYl63dAZHA


..video lagi..hahaha... dalam cite ni dia kehidupannya susah bersama anaknya..mencari kerja sana-sini..untuk anaknya..last2..berjaya...dan dia..meraikan sendiri dengan penuh bangga...hidup didalam dunia harus begini..mesti ada cabaran dan ujian..kalau tak..tak perlu wujudnya dunia...yang kekal abadi adalah disana..........untuk bertemu penciptaMU........ 



Dec 7, 2011

PIN TUDUNG~

HALLO~ JOM TENGOK KOLEKSI PIN TUDUNG COMEI-COMEI..BAHAN DARI KAIN FELT SESIAPA BERMINAT? BAGI TAU SAYE K...
ooppss~ ok2..ni je dulu..yang lain next................

Dec 6, 2011

tema puple lagi~

hantarannya~

sesuai dengan musim cuti sekolah musim kenduri kahwin sini-sana, jom tengok koleksi hantaran tema puple