Skip to main content

DIY Mask Yogurt Aloe Vera

Hye...salam ramadhan yang ke 15 ramadhan...sepanjang bulan puasa ni bukan saja, kita lesu kerana panas dan kurang pengambilan air tetapi kulit wajah kita pon terjejas, jadi untuk itu aku ade cara yang terbaik slain minum byk air dan gune mask yg dijual dikedai2 kadang mahal, dan dapat satu tidak boleh dipakai berulang2 dengan gunekan modal yang rendah beli yogurt kat mna2 kedai yang menjual dan satu lagi kalau umah korang ade daun lidah buaya atau aloe vera tapi kalau takde boleh beli jel atau pon beli aloe vera kat pasaraya..kat sini aku de letak cara2 yg sgt2 simple,mudah dan cepat nak2 kalau ade yg sunburn haa aloe vera ni agent yg cepat utk memulihkannye..hahah agent tu...dan melicinkan kulit, yogurt ni pulak dia cepat mencerahkan wajah...so dapat pakai mask ni 4hari berturut2 wow..pasti wajah korang nak raya ni menawan pastu kalau nak make up msti cantik je bedak tu terletak heheh...
Selamat mencube si cantik manis...

Comments

Popular posts from this blog

Welcome 2016

Assalamualaikum Hampir setahun gak la tak jenguk blog ni, hmm tahun ni azam baru selepas azam-azam semua tercapai..hahah...hai tetapkan semangat..alhamdulillah..2014 tunang..2015 nikah..walaupon untuk mendirikan masjid dizaman moden ni bukan la semudah gadis-gadis pinggitan zaman dahulu kala..aku tak tau la pe kesusahan diaorangkan yang aku rasa zaman aku je walaupon umur da 3 series..haa..da 34 tahun ooii..2015 patut la orang pakat nikah sebelum GST, aku ni agak bodoh2 alang hahah walaupon..tak mengapa la itu semua dugaan masing2 kan..ko tak dapat ini, ko dapat yang lain..tidak lah Allah itu kejam..kerana mungkin perkara yang benar-benar kau nak mungkin bukan lah terbaik untuk kau..DIA Maha Mengetahui..wah..tibe2 ustazah..bukan saling mengingati tu je yang aku sematkan kat hati ni kalau give up. di akhir story..da akhir da pepanjang sangat kang ngantok nak bace..segala tindakan adalah cerminan kejayaan kite..malas kite..malas la perkara baik nak datang..bercakap buruk..yang b

After 2 years

 Assalamualaikum.. rase macam tak ingat bile last upload post, tak silap sejak 2016 hahah..lame betol tapi tajuk after 2 years, yelah dua tahun yang lepas dengan covid, PKP, WFH..sejak zaman blog ni tengah hot sampai zaman tiktok pulak sekarang, tak sampi 10 tahun media sosial ni beredar. Macam aku untuk buat kerja sampingan ape je yang tak pernah aku try dan buat hahah..habis je diploma berjinak-jinak dengan dunia takaful, tengok orang buat duit dengan takaful macam senang je..rupe bukan semudah tu, dengan lepasan budak art tiba-tiba kau nak buat takaful, jaga financial planning orang hahah…serius takde siapa yang yakin beli dengan aku sepanjang setahun hahah..aku merajuk, aku buat degree amik Fine Art yelah tu jelah ngam dengan diploma aku, takkan nak buat akauntan mane celah spm pon tak pernah amik akaun sis.  Habis debuk-debak degree aku pening pitam nak keje ape..ade lah interview anta resume bagai tapi macam tak kunjung tiba jur, hahah..mase tu tak berani keje KL..mostly keje mac

PAINTING BAG

CODE BAG: BD01 HEIGHT: 40CM LENGTH: 35CM MATERIAL: COTTON CANVAS PRICE: RM 25